El Comitè d’Igualtat del CID-CSIC impulsa una iniciativa de llenguatge inclusiu

El Comitè d’Igualtat del CID-CSIC, que inclou personal de l’Institut de Diagnosi Ambiental i Estudis de l’Aigua (IDAEA-CSIC) i de l’Institut de Química Avaçada de Catalunya (IQAC-CSIC), ha impulsat una iniciativa sobre l’ús de llenguatge inclusiu en el marc del 25 de novembre, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contre les Dones.

El Comitè ha elaborat diferents cartells amb exemples de llenguatge inclusiu de la nostra vida diària científica per a aconseguir un entorn laboral sense discriminació. Aquesta exposició estarà disponible fins al 30 de novembre en la pantalla de l’entrada del CID-CSIC.

Descarrega els pòsters en aquest enllaç.

IQAC-CSIC Comunicació

També us pot interessar

El projecte HARMONY posa en marxa un enfocament pioner i integrat per a la gestió sostenible de les plagues agrícoles emergents

L’IQAC organitza la XXVI Taula Rodona Internacional sobre Nucleòsids, Nucleòtids i Àcids Nucleics

L’edició 2026 de la Young Researchers’ Day marca un rècord de participació

El projecte Photoheart, guardonat en el programa ACTIVA-T del CSIC