Gemma Fabriàs participa en la campanya 11F WINS CSIC

La investigadora Dra. Gemma Fabriàs, del grup RUBAM, participa en la campanya 11F Women in Science CSIC amb motiu del Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, on donarà una xerrada online a estudiants d’institut.

Amb un avatar creat per a ella, Gemma Fabriàs parlarà del seu treball de recerca i farà una activitat amb els estudiants. Això és una iniciativa del Departament de Postgrau i Especialització del CSIC per a visibilitzar a les dones científiques i promoure l’interès per la ciència entre els estudiants de primària i secundària.

IQAC Comunicació

També us pot interessar

Líders i executius del programa Stanford LEAD visiten l’IQAC i l’IDAEA per conèixer tecnologies capdavanteres en salut i medi ambient

El projecte HARMONY posa en marxa un enfocament pioner i integrat per a la gestió sostenible de les plagues agrícoles emergents

L’IQAC organitza la XXVI Taula Rodona Internacional sobre Nucleòsids, Nucleòtids i Àcids Nucleics

L’edició 2026 de la Young Researchers’ Day marca un rècord de participació