Tècnica de laboratori (Cicle Formatiu de Grau Superior, CFGS) amb una àmplia experiència en grups de recerca com Lipid Metabolism and Lipases (Universitat de Barcelona) i Functional Validation and Preclinical Research (CIBBIM-Nanomedicine al Vall d’Hebron Research Institute (VHIR)). Actualment forma part del grup de Nanomedicina per a Aplicacions Terapèutiques de l’IQAC-CSIC.
En aquests grups ha dut a terme les tasques següents:
Biologia molecular: creixement bacterià; clonatge i seqüenciació de gens; extracció, quantificació i anàlisi d’ADN, ARN i proteïnes; qRT-PCR, Western Blot i ELISA; assajos d’anticossos neutralitzants; processament de teixits i extracció de lípids; TLC i immuno-TLC; activitats enzimàtiques (alfa-galactosidasa).
Biologia cel·lular: cultiu de línies cel·lulars tumorals i cultius primaris (cèl·lules endotelials de ratolins Fabry); transfeccions i infeccions retrovirals i lentivirals; assajos de viabilitat i proliferació cel·lular, anàlisi del cicle cel·lular i apoptosi; tècniques d’adhesió, migració i viabilitat en suspensió; assajos amb reporters de luciferasa; citometria de flux; assajos de ROS i ATP; immunotoxicitat, agregació plaquetària i coagulació.