Projectes BBQ-CSIC 2022

El passat 3 de febrer es va celebrar la I Jornada Interdisciplinària de Biologia, Biomedicina i Química, organitzat per l’Institut de Biologia Molecular de Barcelona (IBMB), l’Institut d’Investigacions Biomèdiques de Barcelona (IIBB) i l’Institut de Química Avançada de Catalunya (IQAC), amb l’objectiu de fomentar noves idees i projectes de col·laboració en aquests tres camps de recerca.

S’obre la convocatòria d’ajuts per a dos projectes BBQ-CSIC, dotats amb 10.000 euros cadascun i finançats per la VICYT i pels tres centres: IQAC, IIBB i IBMB. Els investigadores tenen 5 setmanes des del 6 de maig per a omplir el formulari.

Descarrega el formulari

Si no vas poder assistir a la jornada BBQ-CSIC, el vídeo está disponible en el nostre canal de canal de YouTube.

 

IQAC-CSIC Comunicació

També us pot interessar

El projecte HARMONY posa en marxa un enfocament pioner i integrat per a la gestió sostenible de les plagues agrícoles emergents

L’IQAC organitza la XXVI Taula Rodona Internacional sobre Nucleòsids, Nucleòtids i Àcids Nucleics

L’edició 2026 de la Young Researchers’ Day marca un rècord de participació

El projecte Photoheart, guardonat en el programa ACTIVA-T del CSIC