El nostre grup de recerca integra la química, la biologia i l’anàlisi estructural per comprendre i dissenyar biocatalitzadors.
Ens centrem en:
- Desenvolupament i optimització de biocatalitzadors – creació i millora d’enzims naturals i artificials per a la formació d’enllaços carboni–carboni i carboni–heteroàtom
- Anàlisi estructural i dinàmica – revelació dels mecanismes d’acció i del reconeixement molecular en biocatalitzadors i altres proteïnes funcionals
- Evolució i disseny de proteïnes – aplicació de principis evolutius per desentranyar les bases moleculars de l’origen de la vida i guiar el disseny de nous biocatalitzadors eficients.
Aquest enfocament multidisciplinari ens permet connectar la comprensió fonamental amb la innovació pràctica en el camp dels enzims.