Sóc investigadora especialitzada en biomedicina i metabolisme lipídic, amb experiència en biologia d’esfingolípids i anàlisi de lípids mitjançant espectrometria de masses d’alta resolució. Tinc un doctorat en Biomedicina per la Universitat de Barcelona (2017).
La meva recerca se centra en comprendre el paper dels esfingolípids en els processos cel·lulars i en el desenvolupament de noves estratègies terapèutiques per a malalties associades al metabolisme lipídic, com el càncer i els trastorns d’emmagatzematge lisosomal.
Actualment sóc responsable del Servei de Lipidòmica de l’IQAC-CSIC, on coordino l’anàlisi de lípids mitjançant tècniques avançades i proporciono suport científic a projectes de recerca d’investigadors acadèmics i d’empreses del sector biotecnològic.